مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-01سياسي

جهاد بی وقفه بسیجیان، مایه عزت و سربلندی کشور است


فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه جهاد بی وقفه بسیجیان، مایه عزت و سربلندی آذربایجان شرقی و کشور است، گفت: خواهران و برادران بسیجی این افتخار را دارند که با تلاش های جهادی خود لبخند رضایت را بر لبان مقام معظم انقلاب نشانده اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه جهاد بی وقفه بسیجیان، مایه عزت و سربلندی آذربایجان شرقی و کشور است، گفت: خواهران و برادران بسیجی این افتخار را دارند که با تلاش های جهادی خود لبخند رضایت را بر لبان مقام معظم انقلاب نشانده اند.

سردار عباسقلیزاده، روز سه شنبه، 10 مرداد در رزمایش سراسری جهادگران سازندگی در تبریز با اشاره به اقدامات و همکاری های بسیج سازندگی در قالب گروه های جهادی، اظهار کرد: جهادگران در راستای ادامه ی فعالیت های سازندگی خود در بحث کمک های مومنانه، بسته های معیشتی، آزاد سازی زندانیان، همچنین مدرسه سازی، محرومیت زدایی از مناطق محروم و .

قدم های بیشماری برداشته اند.

وی ادامه داد: سایر اقدامات گروهای جهادی انعقاد تفاهم نامه ی مشترک با ادارات و سازمان های آبفای استان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین شرکت عمران شهر سهند، ادارات جهاد کشاورزی، سازمان منابع طبیعی، علوم پزشکی، سازمان های خیرین و ادارات بوده است که همگی در راستای محرومیت زدایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد بی وقفه بسیجیان، مایه عزت و سربلندی کشور است

جهاد بی وقفه بسیجیان، مایه عزت و سربلندی کشور است